چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ Wednesday / 24 June / 2026
×
اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد
به گزارش روابط عمومی باشگاه:

اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1
در تورنمنت چهارجانبه جام سفیر:

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1

  • 11 عکس
  • 26 اسفند
  • 459 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *