یک ملیپوش دیگر به تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پیوست.
به گزارش رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، «سجاد یوسفخواه» که فصل گذشته در تیم کراپ الوند توپ میزد، با عقد قراردادی به جمع شاگردان علیرضا افضل اضافه شد.
یوسفخواه همچنین سابقه بازی در تیم شهرداری ساوه را نیز در کارنامه دارد.
دیدگاهتان را بنویسید