رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم
به گزارش رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، صبح امروز (چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت) مهندس «نقی نصیری» به همراه دکتر «لطفاللهپور» رییس هیئت مدیره باشگاه، «شجاعی» معاون پشتیبانی باشگاه، «علیرضا افضل» و «احمد باغبانباشی» سرمربی و مربی تیم فوتسال باشگاه و جمعی از هیئت همراه، به دیدار رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی رفتند و جلسهای را با اعضای این هیئت برگزار کردند.