مس سونگون ورزقان در آخرین دیدار خود در لیگ آزادگان فصل 1403-1404 میهمان پارس جنوبی جم بود.
این دیدار که در هفته 34 مسابقات و ایسگاه پایانی لیگ برگزار می شد، یکشنبه، 28 اردیبهشت 1404، ساعت 19 در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم بقای خود را در لیگ آزادگان قطعی کرده بودند و به دور از استرس و نگرانی بازی زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم.
در نیم اول دیدار علیرضا هادی در دقیقه 25 و همایون افتخاری در دقیقه 45 برای پارس جنوبی جم گلزنی کردند تا مس سونگون با دو گل عقب تر نیمه دوم بازی را آغاز نماید.
یاران علی ابراهیمیان که پس از برد هفته گذشته خود در مقابل نفت و گاز گچساران انگیزه بالایی برای تغییر نتیجه در نیمه دوم بازی داشتند علارغم تلاش فراوان بازیکنان، نتوانستند از آخرین دیدار خود در لیگ آزادگان امتیازی به خانه ببرند و لیگ را با شکست به اتمام رساندند.
دیدگاهتان را بنویسید