چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ Wednesday / 24 June / 2026
×
اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد
به گزارش روابط عمومی باشگاه:

اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1
در تورنمنت چهارجانبه جام سفیر:

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1

لیگ آزادگان
مصاحبه مدیرعامل باشگاه در خصوص تیم فوتبال مس سونگون: 

مصاحبه مدیرعامل باشگاه در خصوص تیم فوتبال مس سونگون: 

" باشگاه ما با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری مناسب قصد دارد در رشته‌های فوتسال و والیبال به صورت مقتدرانه در لیگ برتر حضور یابد. ما به دنبال تقویت ساختار این تیم‌ها با جذب بازیکنان باکیفیت و مربیان مجرب هستیم تا بتوانیم رقابتی قوی در سطح بالای لیگ برتر داشته باشیم." وی افزود:  "متأسفانه با بودجه فعلی، حضور قدرتمند و همزمان در فوتبال و توسعه رشته‌های دیگر ممکن نیست. اگر بودجه باشگاه افزایش نیابد، مجبور خواهیم بود تمرکز بیشتری روی فوتسال و والیبال که در لیگ برتر رقابت می کنند داشته باشیم و با نسبت کمتری در فوتبال سرمایه گذاری کنیم. این تصمیم سختی است، اما برای حفظ تیم فوتبال در لیگ آزادگان و حفظ اقتدارمان در لیگ برتر فوتسال و والیبال ضروری به نظر می‌رسد."
  • 5 خرداد
  • 741 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • پارس جنوبی جم  2 – 0 مس سونگون ورزقان

    پارس جنوبی جم 2 – 0 مس سونگون ورزقان

    این دیدار که در هفته 34 مسابقات و ایسگاه پایانی لیگ برگزار می شد، یکشنبه، 28 اردیبهشت 1404، ساعت 19 در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم بقای خود را در لیگ آزادگان قطعی کرده بودند و به دور از استرس و نگرانی بازی زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم. در نیم اول دیدار علیرضا هادی در دقیقه 25 و همایون افتخاری در دقیقه 45 برای پارس جنوبی جم گلزنی کردند تا مس سونگون با دو گل عقب تر نیمه دوم بازی را آغاز نماید.
  • 29 اردیبهشت
  • 560 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • نصیری: از تیم فوتبال در فصل بعد حمایت می‌کنیم
    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:

    نصیری: از تیم فوتبال در فصل بعد حمایت می‌کنیم

    نقی نصیری: با قدرت از تیم فوتبال برای فصل بعد حمایت می‌کنیم مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در تمرین امروز تیم فوتبال حضور یافت.
  • 26 اردیبهشت
  • 609 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ابراهیمیان:کلید پیروزی، تلاش جانانه بازیکنان بود
    سردار حاج قاسم سلیمانی

    ابراهیمیان:کلید پیروزی، تلاش جانانه بازیکنان بود

    سرمربی تیم فوتبال مس سونگون برد اخیر برابر نفت‌وگاز گچساران را حاصل تلاش و عطش بالای بازیکنان می‌داند.
  • 25 اردیبهشت
  • 452 بازدید
  • بدون دیدگاه