بسیج دانشکده اقتصاد تهران:
دروازهبان جوان و خوشآتیه فوتسال کشور، به جمع لالههای نارنجی آذربایجان ملحق شد. به گزارش رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، «علی ابراهیمآبادی»، گلر جوان فصل گذشتهی کلینیک ایرانیان قم، به تیم مس سونگون ورزقان پیوست.