دیدار مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با امام جمعه شهرستان ورزقان
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان، مهندس نصیری، مدیرعامل این باشگاه، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ورزقان، با حجتالاسلام والمسلمین حاج آقا فضلی دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، ضمن بررسی مسائل فرهنگی و ورزشی منطقه، بر اهمیت نقش ورزش در ارتقاء سطح اجتماعی و فرهنگی شهرستان تأکید شد. مهندس نصیری نیز گزارشی از فعالیتهای باشگاه مس سونگون در حوزههای مختلف ارائه داد و از حمایتهای معنوی امام جمعه محترم قدردانی کرد.
دیدگاهتان را بنویسید