چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ Wednesday / 24 June / 2026
×
اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد
به گزارش روابط عمومی باشگاه:

اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1
در تورنمنت چهارجانبه جام سفیر:

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1

حضور نقی نصیری در دفتر امام جمعه ورزقان

دیدار مدیرعامل باشگاه با امام جمعه شهرستان ورزقان

دیدار مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با امام جمعه شهرستان ورزقان به گزارش روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان، مهندس نصیری، مدیرعامل این باشگاه، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ورزقان، با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا فضلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار مدیرعامل باشگاه با امام جمعه شهرستان ورزقان
  • کد نوشته: 97
  • منبع: رسانه رسمی باشگاه مس سونگون
  • 21 اردیبهشت
  • 521 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    دیدار مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با امام جمعه شهرستان ورزقان
    به گزارش روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان، مهندس نصیری، مدیرعامل این باشگاه، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ورزقان، با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا فضلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
    در این دیدار، ضمن بررسی مسائل فرهنگی و ورزشی منطقه، بر اهمیت نقش ورزش در ارتقاء سطح اجتماعی و فرهنگی شهرستان تأکید شد. مهندس نصیری نیز گزارشی از فعالیت‌های باشگاه مس سونگون در حوزه‌های مختلف ارائه داد و از حمایت‌های معنوی امام جمعه محترم قدردانی کرد.

    نوشته های مشابه
    اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد
    به گزارش روابط عمومی باشگاه:

    اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد

    برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خاروانا
    باشگاه مس سونگون کماکان پیش‌رو در مسئولیت‌های اجتماعی:

    برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خاروانا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *