چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ Wednesday / 24 June / 2026
×
اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد
به گزارش روابط عمومی باشگاه:

اشرفی، رییس حراست باشگاه مس سونگون شد

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1
در تورنمنت چهارجانبه جام سفیر:

مس سونگون 0 – شهرداری ساوه 1

طرح استعدادیابی دو و میدانی باشگاه مس سونگون ورزقان در مدارس دخترانه شهرستان باشگاه مس سونگون ورزقان با همکاری اداره های آموزش و پروش و اداره ورزش و جوانان شهرستان طرح استعداد یابی از مدارس دخترانه انجام شد . در این طرح که با حضور تعداد کثیری از دانش آموزان دختر در سطح مدارس شهرستان انجام شد ، استعداد های برتر زیر نظر مربیان مجرب شناسایی و انتخاب شدند.
استعدادیابی دو و میدانی دختران شهرستان ورزقان
  • کد نوشته: 1233
  • منبع: رسانه رسمی باشگاه مس سونگون
  • 1 خرداد
  • 253 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • طرح استعدادیابی دو و میدانی باشگاه مس سونگون ورزقان در مدارس دخترانه شهرستان

    باشگاه مس سونگون ورزقان با همکاری اداره های آموزش و پروش و اداره ورزش و جوانان شهرستان طرح استعداد یابی از مدارس دخترانه انجام شد .

    در این طرح که با حضور تعداد کثیری از دانش آموزان دختر در سطح مدارس شهرستان انجام شد ، استعداد های برتر زیر نظر مربیان مجرب شناسایی و انتخاب شدند.

    نوشته های مشابه
    برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خاروانا
    باشگاه مس سونگون کماکان پیش‌رو در مسئولیت‌های اجتماعی:

    برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خاروانا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *