شاگردان تقی‌پور صدرنشین مطلق فوتسال

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز در سالن یادگار امام قزوین به مصاف کراپ رفت و موفق شد با پیروزی ۴-۳ مقابل این تیم صدرنشینی خود را مستحکم تر کند.

شاگردان تقی‌پور در همان ثانیه‌های نخست می‌رفتند به گل برسند اما با بدشانسی یک موقعیت خوب را از دست دادند ولی با تداوم بازی تهاجمی خود در دقیقه ۵ توسط حمید احمدی به گل اول رسیدند. تنها چند دقیقه بعد شاهد به ثمر رسیدن گل دوم مس با ضربه چیپ تماشایی مجتبی پارساپور بودیم. کراپ در دقایق پایانی نیمه اول دو گل زد و نتیجه را مساوی کرد. میزبان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه، گل سوم را هم از روی نقطه پنالتی زد تا برنده راهی رختکن شود.

مس سونگون که شباهتی به تیم بازنده نداشت، کار را در نیمه دوم تهاجمی شروع کرده و در دقیقه ۲۵ گل تساوی را توسط مهدی جاوید زد. در ادامه کار شاگردان تقی‌پور با تداوم فشار خود گل چهارم را توسط سالار آقاپور در دقیقه ۳۱ زدند تا ۴-۳ از کراپ پیش بیافتند. این نتیجه تا پایان تدام پیدا کرد تا مس با کسب پیروزی ارزشمند در این دیدار بسیار حساس ۲۷ امتیازی شده و صدرنشینی خود را بااقتدار تداوم بخشد.