مس سونگون بازهم کراپ را شش‌تایی کرد

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر، مقابل کراپ با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی برسد.

مس سونگون در حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال میزبان کراپ الوند بود و موفق شد این تیم را با ۶ گل درهم بکوبد.

این دیدار از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در سالن شهریار تبریز آغاز شد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور با حمایت هوادارانشان بازی را تهاجمی آغاز کردند.
مقاومت کراپ تا نیمه های ۲۰ دقیقه نخست تداوم داشت تا این که علی اصغر حسن زاده دوبار در دقایق ۱۱ و ۱۲ دروازه این تیم را باز کرد.

ستاره باتجربه مس گل‌ اول را بعد از دریبل زیبای مدافع حریف و با ضربه ای دقیق به ثمر‌‌ رساند و ثانیه هایی بعد، گل دومش را روی پاس دقیق بهروز عظیمی وارد دروازه کراپ کرد.

مهدی جاوید که بعد از پایان محرومیتش امروز برای اولین در ترکیب مس قرار گرفته بود برای بازگشت به روند گلزنی هایش تنها به یک نیمه نیاز داشت و گل سوم میزبان را در دقیقه ۲۸ روی پاس اصغر حسن زاده زد تا شاگردان تقی پور با برتری ۳-۰ راهی رختکن شوند.

مس نیمه دوم را مثل نیمه اول تهاجمی شروع کرد و این بار خیلی زود به گل رسید؛ بهروز عظیمی زننده این گل بود تا نتیجه ۴-۰ شود.

در ادامه نیمه دوم و روی هوشیاری مهدی رستمی ها مس صاحب یک ضدحمله سریع شد که با گل مهدی جاوید همراه بود تا نتیجه را ۵-۰ کند؛ تنها یک دقیقه بعد (۲۷) حسین سبزی، ستاره جوان مس گل ششم را هم وارد دروازه کراپ کرد. مس بعد از این گل کار را کنترل کرد و در نهایت با نتیجه ۶-۰ حریف خود را شکست داد تا در روز دبل حسن زاده و جاوید، روز سختی برای مهمانش رقم بزند.