دور برگشت شرایط متفاوت خواهد بود

سرمربی تیم مس سونگون گفت: دور برگشت شرایط متفاوت خواهد بود.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان، محمد غیاثی در مورد آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: از هفته گذشته تمرینات تیم به شکل منظمی آغاز و برای بازی مقابل تیم مهرگان نور مهیا شده و امیدواریم با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول عنوان کرد: من آدم آرمانگرایی هستم و دوست دارم تیم و بازیکنانم را در بالاترین سطح ببینم، اما اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم با در نظر گرفتن اینکه تیم را دیر بسته بودیم، عملکرد بازیکنان و تیم رضایت بخش بود و تلاش می‌کنیم جایگاه فعلی خود را حفظ و حتی ارتقا داد.

وی در مورد اینکه الان شناختش در مورد تیم‌ها بیشتر است، گفت: شناخت ما از تیم‌ها به همان نیم فصل اول محدود می‌شود و 5 تیم اول جدول با جذب نفراتی تیم خود را تقویت کردند و همین تیم مهرگان 3 بازیکن جدید به تیمش افزوده است و برای همین وضعیت تیم‌ها کاملا نسبت به دور رفت متفاوت است.

وی افزود: ما هم یک بازیکن به نام بابک امیری به تیم اضافه کردیم که سال پیش در لیگ برتر حضور داشت و قبلا هم شاگرد من بوده و حضور وی قدرت تیم را خواهد افزود.

محمد غیاثی در مورد اینکه در نیم فصل اول بهترین و بدترین بازی تیم کدام بود، گفت: اول باید عنوان کنم درآخرین بازی که برابر تیم نام آوران تنکابن باختیم، زمانی که دو بر یک در ست‌ها پیش بودیم در ست چهارم و امتیاز 24 بر 22 به سود ما، اسپک بازیکن ما در زمین حریف خوابید اما خط نگهدار بیرون را نشان داد و در نهایت این بازی را باختیم و با اینکه برای باخت این بازی جریمه در نظر گرفته بودیم، در رختکن گفت: شما برنده این دیدار بودید و اشتباه داوری برد را از ما گرفت.

ما در یازده بازی انجام داده 10 بازی امتیاز گرفتیم که 7 پیروزی و 3 شکست 3 بر 2 بود و تنها در بازی خانگی برابر مس شهر بابک امتیازی نگرفتیم و این بازی به نظر من ضعیف‌ترین نتیجه دور رفت بود. برد برابر گل گهر صدرنشین در تبریز هم بهترین برد از لحظ نتیجه بود، اما تمامی بردهایمان ارزشمند بودند.