صعودی ارزشمند، امیدواری روحیه‌بخش

با برگذاری دیدارهای هفته چهارم فوتبال دسته دوم باشگاه‌های ایران در گروه "الف"، تیم تازه شکل‌گرفته مس سونگون ورزقان در سومین بازی خود میهمان تیم باسابقه پاس در همدان و ورزشگاه شهید بابایی بود.

شاگردان مهدی بخشی زاده در قالب مس سونگون ورزقان که بدون داشتن باخت در کارنامه، گام به این بازی مهم نهاده بود، باانگیزه تداوم امتیاز گیری و مصمم برای پیروزی برابر میزبان خود صف‌آرایی کردند.

مس سونگون ورزقان که از حاصل یک بازی خانگی برابر شهید اورکی اسلام‌شهر و دیدار خارج از خانه مقابل بعثت کرمانشاه با دو امتیاز در توشه، در جایگاه نهم جدول قرارگرفته بود، خوب می‌دانست که با پیروزی برابر تیمی چون پاس همدان علاوه بر صعود چند پله‌ای در جدول رده‌بندی، میتواند باروحیه مضاعف و امیدوارکننده در هفته پنجم، میزبان تیم سوم جدول از خطه شمال به نام سپیدرود رشت باشد.

صعودی ارزشمند، امیدواری روحیه‌بخش
صعودی ارزشمند، امیدواری روحیه‌بخش


به‌هرحال حساسیت دیدار هفته چهارم و فاصله اندک شش تیم بالای جدول عاملی بود تا مدیریت باشگاه مس سونگون نیز راهی همدان شود. که حضور رسول خطیبی و آذرنیا دو چهره نام‌آشنای فوتبال ایران و ترغیب و تشویق بازیکنان سبب شد تا با گل روحیه‌بخش دقیقه 75 میر طاهر امینی اولین پیروزی در آوردگاه چهارم در کارنامه مقبول تیم فوتبال مس سونگون ورزقان ثبت شود. و با دو پله صعود در رده هفتم قرار گیرد.

گفتنی است که در هفته پنجم رقابت های دسته دوم مس سونگون ورزقان در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میزبان سپیدرود رشت خواهد بود.

صعودی ارزشمند، امیدواری روحیه‌بخش
صعودی ارزشمند، امیدواری روحیه‌بخش


نتایج هفته چهارم :
پانیک تالش 0 - نود ارومیه 1
شهید اورکی اسلامشهر 1 - اترک بجنورد 1
سپیدرود رشت 1 - اسپاد تهران 0
پاس همدان 0 - مس سونگون ورزقان 1
ایمان سبز شیراز 0 - فولاد هرمزگان 0
بعثت کرمانشاه 3 - ویستا توربین تهران 2

در این هفته فولاد نوین اهواز استراحت داشت.