بخشی زاده: این برد تقدیم به کارکنان صنایع مس سونگون

یوسف بخشی زاده بعد از برد تیمش مقابل پاس همدان گفت: این اولین سه امتیاز فوتبالی باشگاه است و از طرف مجموعه ورزشی به کارکنان زحمتکش صنایع مس سونگون ورزقان تقدیم می‌کنم.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در سومین بازی خود روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کرده و موفق شد در بازی خارج از خانه سه امتیاز بازی را به حساب ورزقان واریز کند. یوسف بخشی زاده سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی سنگینی بود و پاس همدان تیم خیلی خوبی را مقابل ما به میدان فرستاده بود و ما با شناختی که از حریف داشتیم در ابتدا آنها را کنترل و در ادامه بر بازی مسلط شدیم و خوشبختانه تلاش بچه‌ها ثمر داد و موفق شدیم با برد از زمین خارج شویم.

بخشی زاده ادامه داد: این تیم تازه تشکیل‌شده است ولی اکنون بانام مس سونگون ورزقان، نماینده آذربایجان است و این سه امتیاز که اولین سه امتیاز فوتبالی باشگاه به شمار می‌رود را از طرف مجموعه ورزشی باشگاه به کارکنان و زحمتکشان صنایع مس سونگون ورزقان تقدیم می‌کنم و امیدواریم نماینده خوبی برای فوتبال ورزقان و آذربایجان باشیم.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در پایان اظهار داشت: از مدیریت صنایع مس سونگون ورزقان بابت حمایت های ورزشی تشکر میکنم و از آقایان خطیبی و آذرنیا هم ممنونم که در ترافیک بازی تیم های باشگاه با خودرو شخصی به همدان آمدند و به بچه های تیم با آمدنشان روحیه و انگیزه برد دادند.