هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال؛

پیش بازی؛ مس سونگون – پاس همدان

مس سونگون در دومین بازی خارج از خانه خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، فردا به مصاف پاس می‌رود.

شاگردان یوسف بخشی‌زاده دیروز تبریز را به مقصد همدان ترک کردند و فردا در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، میهمان پاس در همدان خواهند بود. فوتبالیست‌های مس سونگون ورزقان هفته گذشته مثل هفته دوم، با تساوی زمین‌بازی را ترک کردند و در همدان به دنبال اولین برد فصل خود هستند.

مس سونگون بعد از پشت سر گذاشتن هفته اول که با لغو بازی با ماشین‌سازی همراه بود، مقابل بعثت در کرمانشاه به‌تساوی دو بر دو دست‌یافت و سپس در چارچوب هفته سوم در تبریز با شهید اروکی به‌تساوی یک بر یک بسنده کرد. این تیم در حال حاضر با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی حضور دارد.

در سمت مقابل پاس همدان که هفته گذشته مقابل اسپاد الوند تهران به‌تساوی دست‌یافت، با یک برد، یک مساوی و یک باخت طی سه هفته اخیر صاحب 4 امتیاز شده و با 4 امتیاز ششم است. با توجه به نزدیکی امتیازات، شاگردان یوسف بخشی‌زاده در صورت کسب پیروزی در بازی خارج از خانه فردا می‌توانند چند پله در جدول صعود کرده و خود را به بالانشین‌ها نزدیک کنند.

مس سونگون در بازی فردا بازیکن غایب نخواهد داشت. این تیم بدون مصدوم و محروم راهی همدان شده و در دومین بازی خارج از خانه فصل خود، به دنبال اولین برد فصل است.

دیدار مس و پاس در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال ایران از ساعت14:30 روز شنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان آغاز می‌شود.