به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

دیدار مدیرعامل واعضای باشگاه با مدیرکل ورزش و جوانان استان

مدیرعامل واعضای باشگاه مس سونگون ورزقان با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دیدار کردند.

رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان به همراه اعضای باشگاه با حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه 28 مهر ماه 1401 در اداره کل دیدار کردند.

رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان به همراه اعضای باشگاه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه 28 مهر ماه 1401 در اداره کل دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص فعالیت های ورزشی باشگاه مس سونگون ورزقان و برنامه ریزی های انجام شده در راستای افتخار آفرینی تیم های ورزشی مس سونگون در رشته های ورزشی مختلف بحث و گفتگو شد.

ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از حضور مدیرعامل و اعضای باشگاه مس سونگون ابراز خرسندی کرد و افزود: بدون شک باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با تشکیل تیم های ورزشی مختلف سهمی عمده در پیشرفت ورزش استان دارد و امیدواریم همواره شاهد کسب عناوین برتر در مسابقات کشوری و بین المللی باشیم.

رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز در این دیدار باتبریک هفته تربیت بدنی گفت: ورزشکاران حاضر در قالب تیم های مختلف تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد تا بیش ار پیش نام استان آذربایجان شرقی را در عرصه های مختلف ورزشی مطرح کنند.

همچنین مدیرعامل باشگاه مس سونگون در ادامه از آقای ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص بازسازی و بهینه سازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تقدیر و تشکر کرد و افزود: با توجه به بهسازی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی باشگاه مس سونگون ورزقان علاوه بر تیم داری حرفه ای و حضور در رقابت های کشوری، با تشکیل آکادمی و استعدادیابی در بعضی از رشته های ورزشی در منطقه ورزقان امید و باور بر این دارد که در سال های آتی شاهد حضور ورزشکاران مستعد ورزقان وبومی از استان آذربایجان شرقی در قالب تیم های ورزشی باشگاه مس سونکون باشیم.