بخشی‌زاده: چیزی که تا الآن دیدیم، همه توان ما نیست

سرمربی مس سونگون ورزقان تأکید کرد که تیمش می‌تواند نمایش و نتایج بهتری در ادامه مسابقات داشته باشد.

یوسف بخشی‌زاده در مورد دیدار تیمش مقابل پاس همدان در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال ایران گفت: بعد از دو تساوی متوالی که در هر دو مورد استحقاق پیروزی را داشتیم، در همدان به دنبال شکستن طلسم پیروزی هستیم. با همه احترامی که به تیم پاس قائلم اما باهدف کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم.

او ادامه داد: بر اساس شناختی که تیم پاس پیدا کرده‌ایم، برنامه‌هایی داریم که اگر در زمین بتوانیم آنها را پیاده کنیم، مشکلی بابت کسب سه امتیاز نخواهیم داشت. آنها تیم سخت‌کوشی هستند و هفته گذشته در خارج از خانه یک امتیاز حساسی کسب کردند ولی همان‌طور که گفتم تیم ما هدفی جز برد در این دیدار را دنبال نمی‌کند.

سرمربی مس سونگون تأکید کرد: اگر فصل را با پیروزی شروع می‌کردیم، ازنظر روانی خیلی می‌توانست به بچه‌ها کمک کند ولی متأسفانه آن اتفاق‌ها رخ داد و درنهایت نیز به کنار گذاشته شدن ماشین‌سازی انجامید که خیلی برای همه ما ناراحت‌کننده و تأسف برانگیز بود. به‌هرحال تیمی که داریم، پتانسیل خیلی بالاتری ازآنچه که در دو بازی اخیر دیدیم، دارد. این تیم مجموعه‌ای از جوانان و باتجربه‌های فوتبال آذربایجان است که دورهم جمع شده‌اند و خیلی حرف‌ها برای گفتن دارند.

بخشی زاده در انتها خاطرنشان کرد: در طول تمرینات این هفته به همه اعضای تیم تأکید کردم که با جدیت و تمرکز بالاتری کار کنند و نسبت به همه چیز مسئولیت‌پذیر باشند. این‌که با داشتن یک تیم خوب، نتوانی نتایج دلخواه را بگیری خیلی سخت است. ما به‌عنوان یک نماینده کوچک از فوتبال آذربایجان، اهداف بزرگی داریم که امیدوارم استارت آن را از همدان و با کسب یک برد بزنیم.