تساوی شاگردان تقی‌پور در نخستین دیدار تیم فصل دوم

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در نخستین دیدار نیم فصل دوم، به تساوی دست یافت.

مس سونگون در یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال مهمان پالایش نفت در بندر عباس بود و مقابل این تیم به تساوی ۴-۴ دست یافت.

این دیدار از ساعت ۱۵ روز جمعه در سالن فجر بندرعباس آغاز شد و مس با وجود شرایط جوی سنگین سالن و تشویق بی امان هواداران حریف خیلی زود به کار مسلط شد و در همان دقیقه ۳ به گل اول رسید.

گل اول مس را علی اصغر حسن زاده روی پاس دقیق مرتضی عزتی در دهانه دروازه به ثمر رساند. در ادامه با چند اشتباه داوری و تاخیرهای به وجود آمده در بازی به خاطر پرتاب بطری آب معدنی به زمین کمی از فشار مس کاسته شد.

در ادامه پالایش دو گل به مس زد اما فرهاد فخیم‌ دقیقه ۱۴ با یک حرکت پا به چشم نواز و شوتی استثنایی کار را به تساوی کشاند.

نیمه اول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و پالایش خیلی زود در نیمه دوم به گل رسید اما فرهاد فخیم با ضربه نوک پای دقیق توپ را در دقیقه ۲۵ از بین پاهای دروازه بان پالایش عبور داده و نتیجه را ۳-۳ کرد.

تنها یک دقیقه بعد از این گل حسین سبزی پاس فخیم را به گل چهارم تبدیل کرد و مس را ۴-۳ جلو انداخت. تنها دو دقیقه به پایان بازی مانده بود که پالایش دوباره کار را به تساوی کشاند.

مس که فقط به دنبال سه امتیاز بود بلافاصله اقدام به پاورپلی کرد اما دفاع پرتعداد حریف مانع از این کار شد تا در نهایت بازی با تساوی ۴-۴ به پایان رسید.