پیروزی شیرین در ایستگاه ماقبل پایانی نیم فصل اول

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان موفق شد در هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول، مقابل گهر زمین به پیروزی برسد.

به گزارش رسانه باشگاه مس سونگون، تیم‌های مس سونگون ورزقان و گهر زمین سیرجان امروز در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر به  مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴-۲ مس به پایان رسید. مرتضی عزتی، محمد شجری، بابک نصیری و فرهاد فخیم گلزنان میزبان در این بودند. 

دیدار مس و گهر از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد و شاگردان اسماعیل تقی پور با یک شروع تهاجمی خیلی زود به گل رسیدند.

گل اول مس را مرتضی عزتی روی پاس دقیق علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

بعد از این گل‌ حملات میزبان همچنان ادامه داشت و با وجود اینکه شاگردان تقی پور‌‌ تیر دروازه حریف را هم به لرزه انداختند تا ۵ دقیقه پایانی گل دیگری شاهد نبودیم تا اینکه همکاری زیبای عزتی و محمد شجری به گل دوم مس در دقیقه ۲۶ انجامید.

مس سونگون که با برتری ۲-۰ راهی رختکن شده بود در نیمه دوم هم اجازه کار خاصی به گهرزمین نداد و با تسلط بالا کار را شروع کرد.

نارنجی پوشان آذربایجان مزد برتری خود را در دقیقه ۸ نیمه دوم گرفتند؛ جایی که همکاری فرهاد فخیم و بابک نصیری به گل سوم آنها انجامید.

بعد از اینکه گهر در دقایق پایانی دو‌ گل را جبران کرد، نوبت فرهاد فخیم بود که با یک حرکت انفرادی زیبا و شوتی دقیق در دقیقه ۳۵ نتیجه را ۴-۲ به سود مس کند. شاگردان تقی پور با حفظ این نتیجه و کسب بردی ارزشمند به استقبال بازی هفته بعد با گیتی رفتند.