اگر خوش‌شانس بودیم پیروزی پرگل‌تری کسب می‌کردیم؛

تقی‌پور: تیم ما شایسته این پیروزی بود

سرمربی مس سونگون ورزقان معتقد است که تیمش اگر خوش شانس بود می توانست پیروزی پر گل تری مقابل فولاد زرند کسب کند.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با پیروزی چهار بر یک مقابل فولاد زرند ایرانیان 24 امتیازی شده و صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر را تداوم بخشید. اسماعیل تقی‌پور بعد از این پیروزی گفت: به تیم حریف خسته نباشید می گویم. بچه های ما هم زحمت خود را کشیدند و به آنها هم خسته نباشید می گویم و خوشحالم که توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

وی ادامه داد: بازگشت به مسابقات بعد از یک وقفه طولانی، شرایط خاص خودش را دارد ولی خوشبختانه بچه ها با آمادگی بدنی و ذهنی بالایی در زمین حضور پیدا کردند. خوشبختانه در روزی که موقعیت های زیادی را از دست دادیم، موفق به کسب برد شدیم. تیم ما شایسته این برد بود و به نظر می توانستیم برد پرگل‌تری کسب کنیم، اگر کمی خوش شانس بودیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان در مورد شرایط تیمش در ادامه مسابقات گفت: حمید احمدی و بابک نصیری از این بازی به جمع ما اضافه شدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. در ادامه نیز به دنبال ادامه همین روند هستیم تا مس را به رتبه ای که شایسته آن است برسانیم.

تقی‌پور در مورد بازی هفته آینده با کراپ گفت: بازی به بازی پیش می رویم و بعد از پیروزی امروز مقابل فولاد زرند، از همین لحظه کار ما برای بازی با کراپ شروع می شود. در همین بازی نکاتی بود که باید به آنها رسیدگی کنیم و در طول هفته نیز با آنالیز کراپ، با شناخت و آمادگی کامل وارد زمین شویم.