تداوم صدرنشینی شاگردان تقی‌پور با برد خانگی

تیم فوتسال مس سونگون با کسب برد ۴-۱ مقابل فولاد زرند، ۲۴ امتیازی شد.

مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۵ امروز در سالن پور شریفی تبریز به مصاف فولاد زرند ایرانیان و با کسب پیروزی ۴-۱ صدرنشینی خود را حفظ کرد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور برای استحکام‌صدرنشینی خود به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند. آنها بعد از تک حمله خطرناک حریف درلحظات ابتدایی، کار را با حملات پی در پی روی دروازه فولاد زرند شروع کردند. حاصل کار فوتسالیست‌های مس در نیمه اول پیروزی یکبر صفر با گل مهدی جاوید بود که از روی‌‌ نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در شروع نیمه دوم، مس که استحقاق بیش از یک گل را داشت، دوباره حملات خود را از سر گرفت و بعد از چند موقعیت خطرناک توسط مجتبی پارساپور در دقیقه ۲۹ دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد. مهدی جاوید در دقیقه ۳۲ گل سوم تیم و گل دوم خود را هم زد و‌بلافاصله بعد از این گل، حریف نتیجه را ۳-۱ کرد.

شاگردان تقی‌پور‌حملات خود را ادامه دادند و در ۵ دقیقه پایانی و در عرض کمتر از یک دقیقه ۳ بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند. حمزه کدخدایی در دقیقه ۳۶ گل چهارم را هم زد تا مس با پیروزی ۴-۱ در این دیدار، ۲۴ امتیازی شده و صدرنشینی خود را حفظ کند.