حضور مدیر عامل باشگاه مس سونگون در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان

مدیرعامل باشگاه مس سونگون با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان با رییس این اداره گفتگو کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه مس سونگون، یاسر نجف زاده گفت: توجه این باشگاه در استعدادیابی و همچنان ورزش همگانی در این شهر متمرکز خواهد بود.
یاسر نجف زاده در ادامه از باشگاه مس سونگون به عنوان نگین ورزش شمالغرب کشور مطرح کرده و افزود: این باشگاه در ۱۰ رشته ورزشی فعالیت دارد و به معنای واقعی کلمه باشگاه است و امیدواریم فعالیت های آن پررنگ تر و پرقدرت ادامه یابد.
حضرتیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان هم ضمن خیر مقدم به دکتر نجف زاده، انتخاب وی را منشا خیر و برکت برای ورزش این منطقه دانسته و گفت: قطعا با حضور دکتر نجف زاده شاهد تحولات مثبتی در این باشگاه خواهیم بود.
وی افزود: در بحث ورزش همگانی که بنا به تعبیر مقام معظم رهبری دامنه صعود به قله است؛ انتظار داریم باشگاه مس سونگون حمایت های لازم را انجام دهد و حمایت و پشتیبانی از ورزش های همگانی از اولویت های این باشگاه باشد.
وی در مورد تیم های باشگاه مس سونگون نیز گفت: انتظار داریم برای هر کدام از رشته هایی که در باشگاه مس فعال هست، تیم های پایه رشته های مرتبط نیز در ورزقان تشکیل شود.
وی به مشکلات ورزش ورزقان اشاره کرده و یادآور شد: برای رونق ورزش منطقه نیاز به مربیان بادانش است ؛ به عنوان مثال در تکواندو در رده دختران یکی از بهترین مربیان این رشته را داریم و سبب شده ورزقان در تکواندو دختران در کشور مطرح شود و این از نتایج داشتن مربی خوب است.