پیام تشکر و قدردانی مدیر عامل باشگاه مس سونگون آذربایجان

یاسر نجف زاده ، مدیر عامل باشگاه مس سونگون آذربایجان، در پیامی از تمام افرادی که به ایشان ابراز لطف نموده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام ایشان به شرح زیر می باشد:

با سلام و احترام؛
خدمت به خلق در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موهبتی الهی و نعمتی معنوی از نعمات عظیم خداوندی است که توفیق آن برای همگان مقدور و میسور نیست؛ پس، این ودیعه ی الهی را شکری دوچندان واجب است. لذا بر این توفیق خدمتگذاری به مردم، می بالم و خدای متعال را برای این توفیق شاکرم.
در ابتدا از آقای دکتر رستمی مدیر عامل محترم صنایع مس ایران، آقای دکتر عباس زاده مدیر عامل محترم مجتمع مس سونگون آذربایجان و سایر مدیران محترم ارشد استان بابت حسن اعتماد به اینجانب نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
همچنین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، از همه عزیزانی که مراتب لطف و محبت خویش را به طرق مختلف با حضور در مراسم تکریم و معارفه، تماس تلفنی و ارسال پیام تبریک نسبت به توفیق خدمتگزاری اینجانب صمیمانه بیان داشته اند؛ به رسم ادب و تواضع و ارادت متقابل تشکر می‌نمایم.
پنجره های لطف خداوندی، همیشه و در همه حال، به سمت نور و رحمت گشوده شده است و بنده امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، دعای خیر و کمک همه همکاران محترم بتوانیم گام‌های موثری در ارتقای جایگاه ورزش استان و باشگاه مس سونگون در تمام عرصه ها برداریم.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند


با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون
یاسر نجف زاده