نجف زاده: این تازه شروع راه سالار است

پیام مدیرعامل مس به ستاره لالیگایی

یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، با آرزوی موفقیت برای سالار آقاپور برای او اتفاقات بزرگتری متصور شد.

سالار آقاپور، ستاره ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون بعد از درخشش چشمگیری که در فصل گذشته داشت مورد توجه باشگاههای خارجی قرار گرفت و در نهایت با قراردادی سه ساله راهی پالما اسپانیا، یکی از بهترین باشگاههای اروپا شد. آقاپور سه بار با مس قهرمان لیگ برتر شد و فصل گذشته نیز جایزه بهترین بازیکن فصل را به دست آورد. او همچنین با درخشش در لباس تیم ملی به عنوان پدیده سال فوتسال آسیا نیز انتخاب شد تا سال رویایی خود را کامل کند.

اعضای باشگاه مس سونگون بعد از نهایی شدن جدایی سالار، طی پیام های احساسی با او خداحافظی کرده و برایش در مسیر بزرگ پیش رو آرزوی موفقیت کردند. یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز در گفت و گو با رسانه این باشگاه اتفاقات بزرگتری برای سالار در سال های آینده پیش بینی کرد.

یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون سالار آقاپور را شایسته موفقیت های بزرگتر دانسته و گفت: "از اینکه ستاره باستعدادی مثل سالار آقاپور در این مقطع سنی شانس حضور در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را پیدا می کند اتفاق بسیار خوبی است. اما قطعا این سقف آرزوهای ستاره ما نیست و در سال های آینده اتفاقات بسیار بزرگتری برای سالار رقم خواهد خورد."

او در ادامه صحبت های خود ابراز امیدواری کرد که این روند برای دیگر ستاره های جوان مس نیز تداوم داشته باشد: "مس مجموعه ای از بهترین ها را در گروه های سنی مختلف در اختیار دارد و انتظارمان این است که حضور سالار در پالما انگیزه ای باشد برای ستاره های جوانی که همگی استعداد و استحقاق لازم برای تکرار چنین اتفاقات مهمی را دارند."

گفتنی است که سالار آقاپور تا پایان فصل آینده با باشگاه مس سونگون قرارداد داشت اما با توجه به پیشنهاد خوب اروپایی و برای هموار کردن راه پیشرفت یکی از بهترین استعدادهای حال حاضر فوتسال کشور اجازه حضور او در پالما را صادر کرد تا این ملی پوش جوان به جرگه لژیونرها ملحق شود.