یوسف بخشی زاده:

همه اعضای باشگاه در این موفقیت نقش داشتند

یوسف بخشی زاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در خصوص پایان لیگ دو و صعود مقتدرانه شاگردانش به لیگ یک گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه داشته است که در ادامه می خوانید.

موفقیت ها حاصل تلاش مجموعه است
هر موفقیتی که در ورزش به دست می‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است و این موفقیت به مجموعه خوب مس سونگون نوشته شد و‌من نیز افتخار می‌کنم عضوی کوچکی از این مجموعه بزرگ بودم که برای فوتبال آذربایجان افتخار آفرینی کرده است.

فینال لیگ دو تشریفاتی بود
در لیگی که سقف موفقیت صعود مستقیم به لیگ بالاتر باشد، دیدارهای همچون فینال تشریفات است ولی ما از این فرصت استفاده کردیم تا از بازیکنان جوان استفاده کنیم و آنها را یک محک جدی بزنیم و به خواسته خود نیز رسیدیم ولی در همین دیدار اگر در استفاده از جوانان ریسک کمتری میکردیم این‌فرصت را داشتیم که با اختلاف گل‌های زیاد حریف تشریفاتی خود را نیز شکست دهیم.

نقش رسول خطیبی فراتر از یک مدیرعامل بود
رسول خطیبی یکی از مربیان برتر فوتبال ایران که به دلایل شخصی در این فصل وارد مدیریت شد و به نوعی خود و خواست‌های شخصی را فدای ارتقا ورزش آذربایجان کرد و‌ نقش ایشان در موفقیت های باشگاه در رشته های مختلف ورزشی فراتر از یک مدیرعامل بود و به نمایندگی از بچه های تیم فوتبال صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.

حمایت هیات مدیره باشگاه را همیشه احساس کردیم
ما در اکثر دیدارها اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه را در کنار تیم داشتیم و این بهترین حمایت از یک تیم است و اینکه اعضای تیم مهم بودن را حس می‌کنند و انرژی مثبت میگیرند و بازهم ممنون که تا لحظه صعود در کنارمان بودند.

خطیبی نشان داد کادر بومی هم می‌تواند موفق باشد
رسول خطیبی در تمامی تیم ها از کادر فنی بومی حمایت کرد و این یک نشانه بزرگ به فوتبال آذربایجان بود و این پیام را داشت که اگر از بومی ها حمایت شود، موفقیت نیز حاصل خواهد شد. از یونس باهنر مدیر کاربلد تیم، اعضای کادرفنی آقایان محمود خرمزی، حیدر جعفری، رسول علیزاده، یوسف تقی پور، شهرام حاجب، تقی نصیری و احد رستمی، کادر پزشکی، کادر اجرایی و کادر رسانه تیم و باشگاه نیز تشکر می‌کنم که تا لحظه صعود یکدل و یک‌صدا برای نام و سربلندی آذربایجان جنگیدند.

بازیکنان سنگ تمام گذاشتن
ما در طول فصل روزهای خوب و بد زیادی داشتیم ولی بازیکنان همیشه برای موفقیت تیم تلاش کردند و این موفقیت مبارک آنها، خانواده‌شان و تمام مردم آذربایجان باشد.