دیدار مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم فوتبال با جواد ششگلانی و دکتر باغبان

رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون به همراه جمعی از مدیران و کادرفنی تیم فوتبال مس سونگون با حاج جواد ششگلانی و دکتر باغبان در محل هیات فوتبال دیدار کردند.

به گزارش رسانه باشگاه مس سونگون؛ ظهر امروز رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه به همراه جمعی از مدیران این باشگاه و کادرفنی تیم فوتبال مس سونگون با حضور در محل هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با ریاست این هیات حاج جواد ششگلانی و دکتر باغبان نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز دیدار کردند.

رسول خطیبی ضمن آرزوی سلامتی حاج جواد ششگلانی اظهار داشت:  از همکاری های هیات فوتبال استان در برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال که همواره در کنار این مجموعه بودند تشکر می‌کنیم و امیدواریم ادامه این همکاری ها با تلاش کادر فنی و این مجموعه به لیگ برتری شدن تیم فوتبال ختم شود و ما انتظار داریم با گسترش آکادمی، مدارس فوتبال و تیم های پایه و در کنار آغاز به کار تیم های فوتبال و فوتسال بانوان همکاری های گسترده تری را شاهد باشیم.

حاج جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان نیز با تجلیل از عملکرد تیم های فوتبال و فوتسال اظهار داشت: رسول خطیبی یکی از مفاخر فوتبال آذربایجان است که اولین سال مدیریتی خود را نیز همچون دوران فنی درخشان سپری کرده است.
رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: ما در مجموعه مدیریتی، اجرایی، رسانه‌ای و فنی دو تیم فوتبال و فوتسال مس شاهد جمعی از نخبه های استان هستیم که باعث افتخار است که کل این نفرات بومی هستند و نشان دادند با حضور ۲۱ بازیکن بومی در فوتبال به فکر آینده ورزش استان هستند.

دکتر باغبان نایب رئیس شورای محترم شهر در این دیدار اظهار داشت: بدون اغراق مدیریت باشگاه مس سونگون در تمامی رشته های ورزشی موفق بوده و به نوعی به جای مسئولین شهری، دغدغه های ورزش قهرمانی را رفع کرده است و این اطمینان را می دهیم که با افزایش فضاهای ورزشی شهر و همکاری های لازم در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی در کنار آقای خطیبی و این باشگاه باشیم.
دکتر باغبان تصریح کرد: در اسرع وقت با تشکیل جلسه‌ای با حضور ریاست محترم شورا، شهردار محترم تبریز و آقای خطیبی بسترهای همکاری‌های بیشتر را فراهم خواهیم کرد.