قدردانی باشگاه مس سونگون از خانم دکتر پاشایی و دکتر عباس‌زاده

طی نشستی با حضور مدیریت باشگاه مس سونگون، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس سونگون از خانم دکتر پاشایی و دکتر عباس‌زاده قدردانی شد.

به گزارش رسانه باشگاه مس سونگون؛ به دنبال صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس سونگون به لیگ یک ایران، نشستی با حضور خانم دکتر پاشایی نماینده محترم مردم مرند و‌جلفا در مجلس، دکتر عباس‌زاده مدیرعامل صنایع مس سونگون، رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون، اعضای هیات مدیره باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم فوتبال مس برگزار شد.

در این نشست رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون با قدردانی از زحمات کادر فنی ،بازیکنان وعوامل تیم در صعود به لیگ یک گفت: همان طور که قبلا هم عنوان کردم استارت اولیه تشکیل تیم فوتبال مس سونگون توسط خانم دکتر پاشایی و اقای دکتر رستمی بوده است و بعد از تشکیل تیم فوتبال، با حمایت‌های آقای دکتر رستمی ،استاندار محترم ودکتر عباس‌زاده این تیم موفق به صعود به لیگ دسته یک کشور شد ولی صراحتا اعلام می‌کنم که اگر حمایت‌های جدی خانم دکتر پاشایی نبود اکنون تیم فوتبال مس سونگون وجود نداشت.

خانم دکتر پاشایی در ادامه صحبت های خود گفت: اینکه تمامی کادرفنی و‌مدیریت این باشگاه و این تیم و اکثریت بازیکنان از نفرات نخبه بومی هستند جای خرسندی است و و آرزوی من جشن صعود به لیگ برتر در پایان فصل آتی است.

دکتر عباس‌زاده نیز از زحمات و تلاش های کادر مدیریتی باشگاه تقدیر کرده و اظهار داشت: صعود به لیگ یک در اولین سال حضور کار بزرگی بود که محقق شده و ما تلاش می‌کنیم با در اختیار گذاشتن امکانات آقای خطیبی را در لیگ برتری کردن این تیم همراهی کنیم.

در پایان این نشست رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس با اهدای مدال قهرمانی فوتسال به خانم پاشایی و دکتر عباس‌زاده از حمایت‌های آنان قدردانی کرد.