تساوی یک – یک مس مقابل شهید اورکی

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته سوم لیگ دسته دو از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف شهید اورکی اسلام‌شهر رفت و با نتیجه مساوی یک بر یک زمین بازی را ترک کرد.

شاگردان یوسف بخشی‌زاده که هفته گذشته در کرمانشاه مقابل بعثت به تساوی رسیده بودند، بازی امروز را تهاجمی شروع کردند. آنها به دنبال کسب اولین برد فصل در خانه بودند و با ایجاد چند حمله خطرناک، سعی در باز کردن زودهنگام دروازه حریف داشتند که این امر با بی دقتی مهاجمان میسر نشد.

در ادامه نیمه اول و روی یک اتفاق دروازه مس سونگون ورزقان برخلاف جریان بازی باز شد تا شهید اورکی یک بر صفر از میزبان پیش بیافتد. نارنجی پوشان برای جبران این گل، دوباره سرتاپا حمله شدند و پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه، توسط علی فتحی گل تساوی را وارد دروازه حریف کردند.

مس در نیمه دوم دوباره با چهره ای تهاجمی وارد زمین شد و به دنبال زدن گل برتری بود. شهید اورکی که به یک امتیاز خارج از خانه نیز قانع بود در نیمه دوم توانست از نتیجه بازی محافظت کرده و حملات میزبان تا پایان کار را با موفقیت پشت سر بگذارد و دومین مساوی متوالی را برای شاگردان بخشی‌زاده رقم بزند.