شکایت باشگاه مس سونگون از رسانه ای که به ظاهر دلسوز ورزش آذربایجان است اما ...

اخبار مربوط به مذاکره بازیکنان باشگاه مس سونگون با دیگر باشگاهها در حالی از سوی یک رسانه مطرح شده که این بازیکنان همگی تحت قرارداد مس هستند.

آنها همان گونه که در میدان مسابقه حرفه ای و طبق قاعده عمل می کنند، خارج از میدان نیز به همین منوال رفتار می کنند و هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند چنین اقدام غیرحرفه ای را انجام دهند.

این اخبار یا بهتر است بگوییم شایعات بیشتر از بی اطلاعی این رسانه و عدم دسترسی آنها به منابع موثق نشات می گیرد و در این ایام کاملا عادی است. توصیه باشگاه مس سونگون به این رسانه این است که برای ایجاد جذابیت و جذب مخاطب اندکی روی منابع، محتوا و ابتکار خود کار کرده و از تکنیک منسوخی که دست هر شخصیت حقیقی و حقوقی را برای اقدام قانونی باز می گذارد استفاده نکنند.

باشگاه مس سونگون نیز طبق قاعده و برنامه مدون خود پیش می رود و همان گونه که فصل گذشته، بی اعتنا به شایعات بی اساس همین رسانه ،قهرمانی را برای هواداران خود به ارمغان آورد، این بار نیز تیمی مدعی و در خور شان نام آذربایجان را مهیای ورود به مسابقات خواهد کرد.
این رسانه به گواه آرشیوی که موجود است در طول فصل هم حاشیه سازی های متعددی ‌انجام داد و چنین مطالبی را در آن مقطع هم کار کرد تا بلکه چوب لای چرخ مقتدرانه ترین قهرمانی تیم فوتسال مس بگذارد ولی به لطف خدا قهرمانی نارنجی پوشان به واقعیت بدل شد تا تلاش واهی این افراد به نتیجه نرسیده و با شکست همراه شود.

متن فعلی نه در واکنش به شایعات اخیر بلکه برای اطمینان خاطر به هواداران عزیز منتشر می شود. باشگاه مس همچنین مثل همیشه این آمادگی را دارد تا هر سوال یا ابهام رسانه ای دوستان اهل رسانه را با روی باز پاسخ گفته و محتوای صحیح را در اختیار آنها قرار دهد. زمانی که این رسانه تاکنون تماسی با باشگاه برای جویا شدن واقعیت نداشته اند این سوال به وجود می آید که آیا واقعا مسیر آنها برای رفع دغدغه ورزش استان است یا چیزی دیگر؟

یک رسانه محلی در عین ناباوری و با زیر پا گذاشتن رسالت خود با چنین اقداماتی باشگاههای آذربایجان را به سود منافع شخصی به حاشیه می برد اما دم از غیرت آذربایجانی میزند. آنها در واقع دشمن تیم‌های آذربایجانند و متاسفانه با قلمی که مقدس است در پی تامین منافع خودشان هستند. این آقایان از موفقیت های تیم ها و باشگاه های آذربایجان ناراحت می شوند و با زیر پا گذاشتن ابتدایی ترین اصول اخلاق و حرفه ای گری به دنبال حاشیه سازی هستند ولی باشگاه مس در سلامت کامل کار می‌کند و به آنها باج نخواهد داد. همچنین این باشگاه حق شکایت و اقدام قانونی را بر خود قائل بوده و به نفع هواداران و مجموعه زحمت کش خود قطعا از هر عاملی که در مسیر موفقیتش اصطکاک ایجاد کند شکایت خواهد کرد.

ضمن اینکه باشگاه کراپ الوند که در اخبار اخیر چند بازیکن باشگاه مس سونگون به آن لینک شده نیز هر گونه مذاکره ای را تکذیب کرده است. در پایان ضمن تاکید به هدف نارنجی پوشان مس سونگون ورزقان که تکرار اقتدار فصل گذشته خواهد بود.

مجموعه فرهنگی ورزشی مس سونگون طبق رسالت خود با ابزار فرهنگ و ورزش پاسخ می دهد و دلیل ماندگاری اش نیز قطعا همین بوده و خواهد بود. یاشاسین مس، یاشاسین آذربایجان، یاشاسین حقیقت.