برتری پرگل مس سونگون و تداوم صدرنشینی

تیم فوتبال مس سونگون موفق شد میزبان خود اترک را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

از هفته بیست و یکم لیگ دو فوتبال مس سونگون ورزقان در ورزشگاه امام رضا از ساعت 19:15میهمان اترک بجنورد بود و موفق شد این تیم را با گل‌های علی فتحی (دو گل)، علی پورمحمد و اتابک زارعی شکست دهد.

اترک ۰ - ۱ مس / دقیقه ۱۷؛ (علی فتحی) هماهنگی عالی پورمحمد و گردانی در راست خط دفاعی حریف با سانتر بی‌نقص گردانی همراه شد و ضربه سر تماشایی علی فتحی طلسم دروازه اترک را باز کرد و مس را پیش انداخت.

اترک ۰ - ۲ مس / دقیقه ۲۰؛ (علی پورمحمد) اتابک زارعی در میانه میدان پا به توپ شد و با یک پاس چیپ بلند علی پورمحمد را در موقعیت تک‌به‌تک قرارداد و فرصت شناسی و ضربه دیدنی علی پورمحمد گل دوم مس را رقم زد.

اترک ۰ - ۳ مس / دقیقه ۵۲؛ (اتابک زارعی) توپ‌گیری علی پورمحمد و ارسال عمقی او حسین قره‌داغی را در موقعیت تک‌به‌تک قرارداد که در پشت محوطه جریمه با خطای مدافع حریف متوقف شد تا اتابک زارعی پشت ضربه آزاد ایستاده و با یک شوت عالی دروازه اترک را به زیبایی باز کند.

اترک ۰ - ۴ مس / دقیقه ۶۹؛ (علی فتحی)؛ یک حرکت تیمی تمرین شده محمد طاهر امینی را در میانه میدان صاحب توپ کرد و ارسال عمقی امینی در پشت محوطه جریمه به علی فتحی رسید تا پا به توپ وارد محوطه جریمه شده و با یک بغل پای مطمئن گل چهارم مس و دومین گل خود را به ثمر برساند.

تک‌گل اترک بجنورد نیز در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.