دکتر هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری

تیمداری مس سونگون اتفاق ارزشمندی است

دکتر هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تأکید کرد: تیمداری مس سونگون اتفاق ارزشمندی است.

با تصمیم باشگاه مس سونگون ورزقان مبنی بر تیمداری در رشته دوچرخه‌سواری، علاوه بر بازتاب رسانه ای خوب، با استقبال فدراسیون دوچرخه‌سواری روبرو شد و از حرکت ستودنی باشگاه مس سونگون ورزقان به نیکی یادکردند.

دراین راستا واحدرسانه باشگاه مس سونگون با دکتر هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران گفتگویی را انجام داد که درذیل آن را با هم می خوانیم:
 
رسول خطیبی کار بزرگی انجام داد
===============
 
بی‌تردیدبا ایجاد وقفه در بحث تیمداری در استان آذربایجان شرقی و کشور که طی چند سال گذشته اتفاق افتاد و تیم‌های بزرگ و معتبر کشور از حضور و شرکت و کلاً تیمداری در عرصه ورزش دوچرخه‌سواری خودداری کردند و از طرفی تیم‌های بزرگی همچون پتروشیمی که حامی فدراسیون و ورزش دوچرخه‌سواری درایران و آسیا با موفقیت‌های چشمگیری که به‌دست آورده بودند ،از باشگاهداری و تیمداری کناره گیری کرد ، سایه بی تفاوتی در دوچرخه سواری بیشتر از هرزمان دیگر آشکار شد.
البته اگرچه به دنبال آن، تیم‌های شهرداری و دانشگاه آزاد اقدام به تیم‌داری کردند و تا حدودی توانستند به موفقیت‌هایی دست یابند ، اما هرگز در حد و اندازه تیم موفقی همچون پتروشیمی در حیطه ورزش دوچرخه‌سواری ظاهر نشدند.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: در سطوح مسابقات لیگ دانشگاه آزاد با رکابزنان برتر خود خوب عمل کرد اما جایگاهی که پتروشیمی در قاره پهناور آسیا داشت، فاصله زیادی به وجود آمد.
 
بعدازاین وقفه به دنبال انتخاب بنده به‌عنوان رئیس فدراسیون، باشگاه مس سونگون ورزقان که از پتانسیل خوب و مدیریت جوان ورزشی همچون رسول خطیبی چهره نام‌آشنا و شاخص در امر ورزش به‌عنوان مدیرعامل بهره‌مند می‌باشد ،طی ملاقاتی ، فعالیت در دو رده آقایان و بانوان اعلام آمادگی کردند که این اتفاق بسیار خوبی برای دوچرخه‌سواری ایران و آذربایجان بود.
 
دکتر هاشم کندی افزود: آقای خطیبی دید بسیار وسیعی در ورزش دارند و روی همین اصل همواره باشگاه مس سونگون ورزقان با موفقیت‌هایی روبرو است و با تیمداری در رشته دوچرخه‌سواری هم یکی از باشگاه‌های موفق ایران و آسیا خواهد بود.
 
وی با اشاره به تصمیم ارشمندآقای رسول خطیبی گفت: ورزش دوچرخه‌سواری یک رشته تجهیزات محور می‌باشد که واقعاً نقش بسزایی در نشاط وسلامتی جامعه خواهد داشت و تصمیم ارزشمند مدیرعامل باشگاه مس سونگون ،بدلیل اینکه رشته دوچرخه سواری در منطقه از پتانسیل بسیاری برخوردار می باشد و نیاز مبرمی که در جامعه دوچرخه‌سواری آذربایجان که یکی از قطب‌های ایران و آسیا وجوددارد، امیدوارم که باشگاه مس سونگون نیازهای واقعی این رشته را پوشش دهد.
 
وی اضافه کرد :تیمداری این باشگاه در رده بانوان و آقایان یک اتفاق ارزنده و ستودنی است و امیدواریم از این پتانسیل نهایت استفاده را کرده و اتفاقات خوبی را برای آذربایجان و ایران رقم بزنیم.