مس سونگون پرافتخارترین تیم هفته هیجدهم

هفته هیجدهم رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور در گروه الف با برگزاری ۶ مسابقه و عبور ۷ گل از خط دروازه‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در این هفته با توقف فولاد نوین اهواز برابر بعثت کرمانشاه با نتیجه صفر بر صفر و پیروزی ارزشمند و ستودنی مس سونگون ورزقان در رشت مقابل تیم با قدرت و با قدمت سپیدرود معادلات صدر جدول به هم ریخت و شاگردان یوسف بخشی‌زاده در قالب تیم مس سونگون ورزقان که با حداقل امتیاز در تعقیب فولاد نوین اهواز بود را به زیر کشید و با تقاضل گل قابل توجه صدر جدول را به خود اختصاص داد تا با امیدواری بیشتر و روحیه مضاعف کماکان در اندیشه صعود به لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور باشد.

بی‌تردید صدرنشینی مس سونگون و هم‌امتیازی با فولاد نوین اهواز ، فاصله زیاد و ۱۱ امتیازی فولاد هرمزگان در رده سوم جدول، دیدارهای نمایندگان فوتبال آذربایجان و خوزستان در لیگ دو حساس و تماشایی خواهد بود.

خط و نشان مس سونگون به لطف درخشش مهاجمین، شاخص بیشترین تعداد گل زده و مدافعین هوشیار با کمترین گل خورده حکایت از نگرانی‌های فولاد نوین اهواز برای تکیه بر سکوی نخست این گروه دارد.

به هر حال، اگر شاگردان یوسف بخشی‌زاده با حفظ شایستگی‌های خود در کنار حمایت‌های همه جانبه مدیریت باشگاه، داشته و توانایی‌های خود را باور کنند، بدون شک می‌توان به صعود مقتدرانه و سزاوارانه فوتبال مس سونگون ورزقان به لیگ دسته اول ۱۴۰۲ رقابت‌های دسته یک امیدوار و خوشبین بود.