یکه تازی مس در گروه مرگ برای صعود

اندوخته‌های مس سونگون ورزقان در ۱۷ هفته آنها را به‌عنوان اصلی‌ترین مدعی صعود به لیگ برتر مطرح کرده است.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در اولین سال تیم داری و با تکیه‌بر سرمایه‌های بومی وارد مسابقات لیگ دو فوتبال شد و کار خود را با یوسف بخشی زاده در گروه یک آغاز کرد.

با حمایتی که مدیرعامل باشگاه مس سونگون، رسول خطیبی از مربیان بومی داشت این تیم با حداکثر نفرات بومی و در کمترین زمان موجود بسته شد و بعد از دو تساوی، بردهای پیاپی آنها آغاز شد و در اولین سال حضور در فوتبال، خود را به‌عنوان مدعی مطرح کرد.

یکه تازی مس در گروه مرگ برای صعود
یکه تازی مس در گروه مرگ برای صعود


گروه یک لیگ دو با حضور مس سونگون، فولاد نوین، سپیدرود، ایمان سبز و فولاد هرمزگان گروه مرگ نام گرفت تا پنج مدعی جدی برای صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف مطرح شود.

لیگ دو فوتبال به هفته هجدهم رسیده است و اندوخته‌های امتیازی تیم فوتبال مس سونگون در گروه یک موجب شده تا آنها راه خود را برای صعود هموار کنند.

مس سونگون در ۱۵ دیدار گذشته خود با ۳۲ امتیاز، میانگین امتیازی 2.1 را ثبت کرده است تا در ۲ امتیازی صدر قرار بگیرد.

فولاد نوین اهواز با پشتوانه‌های اقتصادی خود و با ۳۴ امتیاز تنها رقیب مس در صعود مستقیم به شمار می‌رود و می‌توان گفت برای گروه یک، مس سونگون و فولاد نوین مدعیان اصلی صعود مستقیم و پلی‌آف هستند.

پشت سر این دو تیم مدعی، ایمان سبز و سپیدرود رشت قرارگرفته‌اند که با یک بازی بیشتر نسبت به مس سونگون و با ۲۳ امتیاز فاصله ۹ امتیازی دارند تا دیدارهای آتی آنها سخت باشد.