پیش بازی مس سونگون ورزقان – شهید اروکی اسلامشهر

شاگردان یوسف بخشی‌زاده فردا برای کسب اولین برد فصل به میدان می روند.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان از ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف تیم شهید اورکی اسلامشهر خواهد رفت. این دیدار در چارچوب هفته سوم لیگ دسته دوم و به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد و شاگردان یوسف بخشی زاده در این دیدار به دنبال کسب اولین برد خانگی خود هستند.

مس در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور بایستی به مصاف ماشین‌سازی در تبریز می‌رفت که این دیدار به دلیل نداشتن مجوز بازی از سوی تیم ماشین‌سازی، برگزار نشد تا نارنجی‌پوشان بدون انجام بازی راهی هفته دوم شوند. آنها در کرمانشاه میهمان بعثت بودند و در شرایطی که دو بار از این تیم جلو افتادند درنهایت با تساوی دو بر دو زمین‌بازی را ترک کردند.

در سمت مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر در هفته اول مقابل سپیده رود (1-0) شکست خورد و هفته گذشته نیز مقابل اسپاد الوند به‌تساوی بدون گل رسید. شاگردان یوسف بخشی زاده مقابل شهید اروکی هدفی جز برد را دنبال نمی‌کنند و در فرصتی که داشتند به خوبی خود را آماده اولین دشت سه امتیازی فصل در خانه کرده‌اند.

سرمربی نارنجی پوشان در خصوص شرایط تیم خود در آستانه دیدار با شهید اورکی گفت: "هفته گذشته با بدبیاری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. البته خوشحالیم که دست‌پر به خانه برگشتیم. بعد از بازی با بعثت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به شناختی که از تیم حریف پیداکرده‌ایم، برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم که در صورت اجرا، می‌توان انتظار کسب سه امتیاز خانگی را داشت. از بچه‌ها خواسته‌ایم تا با تمرکز کافی در این دیدار حضور پیدا کنند. هفته گذشته چوب اشتباهات جزئی و سهل‌انگاری خود را خوردیم و به دنبال برد هستیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم."