پیش بازی درنا ارومیه - مس سونگون

تیم والیبال مس سونگون ورزقان که در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده در ارومیه به دنبال پنجمین برد است تا خود را به‌عنوان مدعی جدی صعود به لیگ برتر مطرح کند.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان پس از اعلام حضور در لیگ یک والیبال با کادر فنی بومی و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه پای به این رقابت‌ها گذاشت.

مسی‌ها در آغاز کار موفق شدند در مصاف با توپکا بابلسر در خانه حریف به پیروزی رسیده و دست‌پر بازگردند.

شاگردان عادل بناکار پس از لغو دیدارهای دوم و سوم خود، در هفته چهارم تیم زرین اسکان میاندوآب را شکست داده و پس‌ازآن نیز نتیجه بازی عقب‌افتاده از هفته دوم برابر مقاومت بسیج را از آن خود کردند.

نارنجی‌پوشان والیبال آذربایجان که در سال اول حضور در لیگ یک کشور را تجربه می‌کنند عملکردی خیره‌کننده و درخشانی را از خود نشان دادند.

با نتایج کسب‌شده در لیگ یک، بازیکنان والیبال مس سونگون هدفی جز صعود به لیگ برتر را دنبال نمی‌کنند، از همین رو نیز آن‌ها به دنبال کسب برد در دربی آذربایجان و مقابل تیم جوان و یکدست درنا ارومیه هستند که در هفته‌های اخیر باوجود عدم نتیجه‌گیری حریفان خود را با مشکل مواجه کرده است.

مس در صورت برد مقابل درنا رسماً خود را به‌عنوان مدعی جدی صعود به لیگ برتر والیبال مطرح خواهد کرد.

گفتنی است، تیم والیبال مس سونگون ورزقان در دیداری معوقه از هفته سوم لیگ یک، روز دوشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۵ در سالن غدیر ارومیه به مصاف درنا خواهد رفت.