به نقل از خبرگزاری فارس؛

تقی‌‌پور: با تلاش بازیکنانم قهرمان لیگ شدیم/ قدم خطیبی خوب بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: بازیکنانم در طول فصل زحمات زیادی کشیدند و توانستیم به عنوان قهرمانی این فصل لیگ فوتسال دست پیدا کنیم.

تقی‌‌پور: با تلاش بازیکنانم قهرمان لیگ شدیم/ قدم خطیبی خوب بود
به گزارش خبرگزاری فارس؛ اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل گیتی‌پسند و دستیابی به قهرمانی در لیگ فوتسال اظهار داشت:‌ بازی خوب و پربرخوردی را شاهد بودیم. بازیکنانم در این بازی نشان دادند که فقط به قهرمانی فکر می‌کردند و از همان ابتدایی شروع بازی توانستیم باخت دور رفت را جبران کنیم. بازیکنانم در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند و تلاش زیادی انجام دادند که خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: در طول فصل مس بهترین خط حمله را در اختیار داشت و با توجه به این موضوع توانستیم بدون حتی یک تساوی قهرمان لیگ شویم. جا دارد از بازیکنانم تشکر و قدردانی داشته باشم آنها واقعاً امسال برای باشگاه سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: البته این را بگویم پا قدم رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه برای ما خیر و برکت داشت. خطیبی همیشه ما را در هر بازی کمک و یاری می‌کرد که نتیجه‌اش قهرمانی در لیگ بود. جا دارد از هواداران خوب باشگاه که همیشه برای بازی‌های مس سنگ تمام می‌گذاشتند تشکر و قدردانی داشته باشم و دست همه آنها را می‌بوسم.

تقی پور ا فزود: در بازی امروز بعد از چند هفته که از حضور هواداران محروم بودیم در بازی امروز آنها با حضور خود در سالن به ما کمک بسیاری کردند که توانستیم قهرمان شویم.