دیدار صمیمی فرماندار ورزقان با مدیرعامل باشگاه مس سونگون

روز سه شنبه گذشته 19 مهرماه، مدیرعامل باشگاه مس سونگون در محل فرمانداری این شهر نشست صمیمی با فرماندار ورزقان داشتند که در خصوص مسائل ورزشی و فرهنگی گفتگوهایی را انجام دادند.

فرماندار ورزقان ضمن تقدیر و تشکر از رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه، با اشاره به نتایج و عملکرد خوب تیم های فوتسال، والیبال و فوتبال، یادآور شد: توجه به رشته‌های ورزشی پایه در ورزقان، سرمایه‌گذاری بلندمدت در ورزش حرفه‌ای در این شهرستان است.

مهدی نعمتی در دیدار صمیمی با مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با ابراز خرسندی از توجه و روند برنامه‌های قابل‌توجه و ارزشمند این باشگاه در شهرستان ورزقان، توجه به رشته‌ای ورزشی پایه را برای جوانان این شهرستان افق روشن و چشم‌انداز خوبی برای حضور آنها در تیم‌های برتر باشگاه مس سونگون و باشگاه‌های دیگر کشور دانست و آن را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

دراین دیدار کوتاه رسول خطیبی باتشکر از فرماندار ورزقان در جهت توجه به توسعه ورزش شهرستان و استان و با تاکید براینکه باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون متعلق به اهالی خونگرم و ورزشدوست ورزقان است ، افزود: درکنار ورزش حرفه ای و قهرمانی یکی از اهداف مهم باشگاه توجه به رشته های ورزشی پایه و بومی سازی است که در این راستا حدود ۱۰ رشته مختلف ورزشی زیرنظر مربیان مجرب و با مدیریت آکادمی باشگاه مس در ورزقان با صدها ورزشکار در رده های مختلف سنی در بخش آقایان و خانم ها، همه روزه در شهرستان ورزقان در کلاس های آموزشی که بصورت عملی و تئوری برگزار می شود حضور فعال و چشم گیر دارند.

خطیبی گفت : امیدواریم توجه ویژه ای که به برگزاری آموزش رشته های ورزشی پایه در منطقه می شود ، در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی ورزش حرفه ای و قهرمان پروری در این شهرستان باشیم .