سهیل احمدی:

امیدوارم پنجشنبه روز درخشان مجموعه مس باشد

پشت‌خط زن تیم والیبال مس سونگون گفت: امیدوارم پنجشنبه بچه‌های فوتسال با قهرمانی و ما هم با شکست رازین پلیمر بتوانیم روز درخشان مجموعه مس را رقم بزنیم.

سهیل احمدی، باریکن تیم والیبال مس سونگون ورزقان درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و با بازی‌های خوبی که در طول مرحله گروهی انجام دادیم توانستیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی‌آف شویم.

وی ادامه داد: از ۶ ماه پیش که بازی‌های لیگ شروع شد با زحمات و حمایت‌های بی‌قفه مدیریت محترم باشگاه آقای خطیبی و سرمربی محترم آقای بناکار توانستیم واقعا نتایج در خور شأن نام باشگاه بزرگ مس کسب کنیم و اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم به عنوان صدرنشین نیز به مرحله بعدی صعود کنیم.

پشت‌خط زن تیم والیبال مس سونگون با بیان اینکه تیمش به دنبال کسب عنوان قهرمانی است، گفت: در مرحله پلی‌آف واقعا هیچ‌چیزی قابل پیش‌بینی نیست و امکان رقم خوردن هر اتفاقی وجود دارد ولی ما قطعا فقط به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنیم و در این راه نیز با «تیم» بودن می‌توانیم از این مرحله سخت عبور کنیم و به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: رازین پلیمر از تیم‌های خوب گروه دوم لیگ یک است که نتایجش نشان‌دهنده این موضوع است ولی با تلاش همه بچه‌ها و کادرفنی و حمایت هواداران‌مان که واقعا مایه دلگرمی ما هستند می‌توانیم رازین را شکست داده و گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی برداریم.

پشت‌خط زن مسی‌ها درخصوص روز پرکار نارنجی‌پوشان در روز پنجشنبه ابراز داشت: امیدوارم پنجشنبه بچه‌های فوتسال با قهرمانی و ما هم با شکست رازین پلیمر بتوانیم روز درخشان مجموعه مس را رقم بزنیم.

امیدوارم روز پنجشنبه بتوانیم با شکست رازین پلیمر زمینه صعودمان را در بازی برگشت فراهم ساخته و با رفتن به مرحله یک چهارم دل والیبالدوستان استان را شاد کنیم.