بخشی‌زاده: بازیکنان برتری خود را دیکته کردند

بخشی زاده گفت: این اولین دیدار ما بعد از تعطیلات بود ولی حریف ما هفته گذشته نیز بازی کرده بود و ما برتری خود را امروز دیکته کردیم.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان موفق شد در هفته پانزدهم لیگ دو فوتبال مقابل بعثت کرمانشاه دو بر صفر به برتری برسد. یوسف بخشی‌زاده سرمربی تیم مس سونگون در خصوص این دیدار گفت: بعثت تیم‌جوان و پر سرعتی است و ما میدانستیم مقابل این تیم کار سختی خواهیم داشت ولی با شناختی که از حریف داشتیم، بچه‌ها به خوبی برنامه‌های خواسته شده را در زمین پیدا کردند و به تک تک آنها خسته نباشید می‌گویم.

بخشی زاده با اشاره به آغاز نیم فصل دوم و شرایط بازیکنانش گفت: ما به خاطر حذف ماشین سازی از جدول لیگ دو، یک بازی در جدول عقب هستیم ولی خدا را شکر که توانستیم اختلاف ۲ امتیازی را با یک بازی کمتر حفظ کنیم. این دیدار اولین دیدار ما بعد از تعطیلات بود ولی حریف ما هفته گذشته نیز بازی کرده بود و در شرایط بازی بهتری قرار داشت ولی ما با تمامی این شرایط برتری خود را دیکته کردیم.

سرمربی مس سونگون در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: ما برای این دیدار دو بازیکن اصلی خود گردانی و بهمن کامل را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نداشتیم ولی بازیکنان جایگزین عالی کار کردند.