تقی پور: به دنبال برد در شرایط جوانمردانه هستیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و بچه‌ها را سرحال و با انگیزه در اختیار داشتیم.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان فردا همزمان با دیگر دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ در خانه آنا صنعت پاسارگاد قم به مصاف این تیم خواهد رفت. اسماعیل تقی پور در آستانه این دیدار تأکید کرد که تیمش برای ارائه یک بازی جوانمردانه آماده است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مورد شرایط تیمش گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم. بچه‌ها را سرحال و با انگیزه در اختیار داشتیم و سعی کردیم ضمن کار کردن روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف، روی بهبود کارایی تیم خودمان هم کار کنیم.

تقی پور در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد: از حضور در شهر قم بسیار خوشحالم و‌امیدوارم که فارغ از هر گونه بحثی، یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم.
هفته گذشته ما برای فوتسال بازی کردن وارد زمین شدیم و خدا وکیلی هم با زدن دو گل کیفیت خودمان را نشان دادیم. بقیه ماجرا اما در شرایطی غیرعادی پیش رفت و به هیچ عنوان جوانمردانه و عادلانه نبود. ‌امیدوارم در این هفته‌های حساس دیگر حق تیمی پایمال نشود.

وی در مورد ارزیابی‌اش از بازی فردا گفت: با حریفی بازی داریم که مثل ما به سه امتیاز نیاز دارد. آن‌ها برای یک هدف و ما برای هدفی دیگر از این بازی برد می‌خواهیم و همین باعث می‌شود تا تقابلی حساس و سخت در پیش داشته باشیم. البته شکر خدا از نظر روحی و بدنی در شرایط خوبی هستیم و هم قسم شده‌ایم که دست پر از شهر قم برگردیم.