حبیب گردانی: دو غافلگیری دو امتیاز از ما گرفت

کاپیتان تیم مس سونگون ورزقان اعتقاد دارد که تنها دو غافلگیری در کرمانشاه باعث از دست رفتن دو امتیاز بازی شد.

مس سونگون ورزقان در اولین دیدار رسمی خود در کرمانشاه، تیم بعثت این شهر را متوقف کرد. حبیب گردانی کاپیتان تیم مس سونگون ورزقان در خصوص این تساوی گفت: ما در کرمانشاه دو بار از حریف پیش افتادیم و بعد از پیش افتادن بازی را کنترل کردیم و با برنامه های تمرین شده توانستیم میزبان خود را تحت فشار قرار دهیم و حملات زیادی هم داشتیم ولی تنها دو بار غافلگیر شدیم و در شروع مجدد گل خوردیم تا دو امتیاز بازی را از دست بدهیم.

کاپیتان تیم مس سونگون ورزقان ادامه داد: ما در فوتبال قانون نانوشته ای داریم که می گوید هر تیمی که گل نزند، گل میخورد و این قانون در این بازی اجرا شد. ما در دقایقی که از حریف پیش بودیم، موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که باید اختلاف را بیشتر میکردیم و آنقدر موقعیت از دست دادیم تا حریف در یک فرصت و غافلگیری در ضد حملات به گل رسید و برد خارج از خانه را از ما گرفت.

گردانی اضافه کرد: من اعتقاد دارم با وجود میهمان بودن ما، این بعثت بود که در خانه خود ما را متوقف کرد و یک امتیاز برای آنها ارزشمند بود. چرا که برای مس فقط ۳ امتیاز می‌توانست ارزشمند باشد.
به هر حال بازی با بعثت تمام شد و ما از امروز به دیدار بعدی خود فکر میکنیم. شاید قسمت این بود که اولین برد ما در اولین دیدار خانگی رقم بخورد و انشالله در هفته سوم با کسب ۳ امتیاز هواداران فوتبال آذربایجان را خوشحال می کنیم.