درخشش جوانان والیبال مس در کنار باتجربه‌ها

باشگاه مس سونگون ورزقان پس از روی کار آمدن رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل به تیمداری رشته‌های به‌غیراز فوتسال روی آورده و همین عامل نیز باعث ایجاد شور و شوق بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش در آذربایجان شرقی شده است.

یکی از رشته‌هایی که مس در آن سرمایه‌گذاری کرده والیبال است، رشته‌ای که سال‌ها در تبریز کم‌رنگ شده بود اما حالا با تشکیل تیم والیبال مس سونگون ورزقان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، بستری مناسب برای پرورش بازیکنان جوان و جویای نام آذربایجان در والیبال ایجادشده است.

ازاین‌رو، با حضور عادل بناکار در رأس کادر فنی تیم والیبال مس جوانان بااستعدادی در این حضور یافته‌اند که امید به آینده‌سازی در والیبال تبریز بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان در ۵ هفته‌ای که از برگزاری مسابقات لیگ یک سپری‌شده است به تعدادی از جوانان تیمش اعتماد کرده که مرتضی نریمانی و سینا زینالی و ... ازجمله آن‌ها هستند که نریمانی سابقه دعوت به تیم ملی نوجوانان را نیز دارد.

این بازیکنان در دیدار روز گذشته برابر مقاومت بسیج در ست‌های پایانی به زمین رفته و موفق شدند امتیازات خوبی را برای مس کسب کنند که نشان از جسارت عادل بناکار دارد.

جسارت و خودباوری سرمربی نارنجی‌پوشان در استفاده از بازیکنان جوان و بومی استان در لیگ یک کشوری نوید پشتوانه سازی در والیبال آذربایجان و ذخیره‌سازی سرمایه‌های قابل‌اتکا را می‌دهد که این اقدام بناکار تحسین‌برانگیز است که والیبال مس سونگون با درخشش جوانانش در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که در اختیار دارد می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.