نصیری: حق این تیم فقط قهرمانی است

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عقیده دارد که همه‌چیز برای کسب قهرمانی پنجم دست‌به‌دست هم داده است.

مس سونگون ورزقان با 57 امتیاز و اختلاف امتیازی 9 با تیم دوم در آستانه کسب قهرمانی زودهنگام قرار دارد. بابک نصیری، معتقد است که اقتدار فعلی، حاصل روندی است که از ابتدای فصل آغازشده و تا قطعی شدن قهرمانی نیز ادامه دارد.

او افزود: مس سونگون ورزقان از قدرت‌های اثبات‌شده فوتسال کشور است و کل تیم با واقف بودن به این موضوع، تلاش کردند تا درخورشان این تیم تلاش کنند و موفقیت کسب کنند. خوشبختانه روندی که در این فصل داشته‌ایم، قابل‌قبول بوده و می‌رویم تا مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ را رقم بزنیم.

کاپیتان نارنجی پوشان در مورد فاصله 9 امتیازی با تیم دوم تأکید کرد: همان‌طور که سرمربی محترم تیم هم‌بارها تأکید کرده، ما بدون توجه به جدول، کار خودمان را از انجام می‌دهیم و فقط روی برد در تک‌تک بازی‌ها متمرکزشده‌ایم. البته نباید از انسجام، اتحاد و یکدلی مثال‌زدنی که در داخل تیم وجود دارد، غافل شویم. در تیم ما همه برای یک هدف تلاش می‌کنند و تنها هدف هر نفر، بهترین بودن در وظیفه‌ای است که به او محول می‌شود.

نصیری با تمجید از حمایت‌های مدیریت باشگاه در طول فصل یادآور شد: در این فصل به بهترین شکل ممکن همه‌چیز برای کسب قهرمانی پنجم دست‌به‌دست هم داده است. مدیریت باشگاه که در رأس آن آقای رسول خطیبی حضور دارد، با کمک اعضای هیئت‌مدیره و مسئولان شهری و استانی همواره حواسشان به تیم بوده و از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند. وی در پایان با اشاره به مدیریت باشگاه گفت: خوشبختانه مدیریت فعلی خودشان سال‌ها در بالاترین سطح بازی و مربیگری بوده و این باعث می‌شود تا نه به چشم مدیر بلکه به‌عنوان عضوی از خود تیم فوتسال به او نگاه کنیم.