آمادگی برای اینترنت ملی ؛

آغاز فعالیت باشگاه مس سونگون در پیام رسان گپ

با توجه به‌احتمال عدم دسترسی کاربران در روزهای آینده به شبکه‌های اجتماعی، باشگاه مس سونگون ورزقان فعالیت خود را در پیام‌رسان مطمئن و پرطرفدار "گپ"، "GAP Messenger" آغاز کرد.

حقیقت این است که شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام آن‌قدر در زندگی روزمره ما ریشه دوانده که نمی‌توانیم استفاده از پیام‌رسان دیگری را تصور کنیم. اما این موضوع نباید سبب آن شود که کسب‌وکارها نمودار رشد خود را از دست بدهند.

بعد از بررسی کامل ما به پیام‌رسان مطمئن و قدرتمند "گپ" رسیدیم. لذا صفحه اختصاصی باشگاه مس سونگون را می‌توانید بانام کاربری "@msvclub" در گپ پیدا کنید. همچنین لینک صفحه رسمی و اختصاصی مس سونگون ورزقان در همین اپلیکیشن به آدرس https://web.gap.im/?p=u393933363138 می‌باشد.

به‌عنوان یک پیام‌رسان می‌توانید از طریق دسکتاپ ویندوز، مرورگر و سیستم‌های عامل اندروید و iOS به گپ دسترسی داشته باشید. در گپ می‌توانید گروه و کانال بسازید، پیام‌هایتان را ویرایش کنید، استیکر بفرستید، تماس صوتی و ویدئویی رایگان داشته باشید و پوسته دلخواهتان را روی پس‌زمینه بنشانید.

باید اعتراف کرد که از دیدن محیط کاربری این اپلیکیشن به‌شدت غافلگیر شدیم. به جرئت باید گفت که رابط کاربری گپ با ترکیب هنرمندانه طیف‌های گوناگون رنگ بنفش، فونت‌های زیبا و بک‌گراندهای چشم‌نواز حداقل از تلگرام جذاب‌تر از آب درآمده و سلایق گوناگون را پوشش می‌دهد.

دانلود فایل در 5 ثانیه
طی تست فنی که با اینترنت 4G ایرانسل انجام شد، پیام‌رسان گپ توانست فایل 10 مگابایتی را در 5 ثانیه دانلود کند و این امر باعث می‌شود تا در بین شبکه‌های اجتماعی داخلی پر به‌عنوان پرسرعت‌ترین و سریع‌ترین پیام‌رسان باشد.

پیام‌رسان گپ، محصول یک شرکت دانش‌بنیان خصوصی است که زیرساخت آن تماماً توسط تیم برنامه‌نویس جوان و پویا طراحی و اجراشده است.
گپ در پلتفورم های android، IOS, web, desktop فعال است.

صفحه دانلود گپ :
https://dl.gap.im

کافه بازار :
https://cafebazaar.ir/app/com.gapafzar.messenger/?l=fa

گوگل پلی :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gapafzar.messenger

اپ استور اپل :
https://apps.apple.com/us/app/vida-messenger/id1468260317

سیبچه :
https://sibche.com/applications/gap

ویندوز :
https://desktop.gap.im/windows

نسخه وب :
https://web.gap.im