بخشی زاده: می توانستیم در کرمانشاه برنده بازی باشیم

در فوتبال نتیجه تساوی برای تیم میهمان نتیجه خوبی است ولی من از این نتیجه راضی نیستم و باید با سه امتیاز بازی به تبریز برمیگشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

تیم مس سونگون ورزقان از هفته دوم لیگ دو فوتبال موفق شد میزبان خود را در کرمانشاه با نتیجه دو بر دو متوقف کند. یوسف بخشی زاده سرمربی این تیم بعد از پایان دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در فوتبال نتیجه تساوی برای تیم میهمان نتیجه خوبی است ولی من از این نتیجه راضی نیستم و باید با سه امتیاز بازی به تبریز برمی‌گشتیم اما این اتفاق نیفتاد و ما از دو اوت دستی دو گل خوردیم و این خیلی ناراحت‌کننده بود.

او در مورد عملکرد بازیکنانش در این دیدار اظهار داشت: من از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از بازیکنانم راضی هستم. آنها خوب بازی کردند و در طول نود دقیقه بازی دست ما بود و در ضد حملات و دو اوت دستی گل خوردیم. نوع بازی بچه‌ها من را به تیم امیدوار کرد و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی مس سونگون ورزقان در پایان صحبت‌های خود گفت: این اولین دیدار رسمی تیم ما بود و متأسفانه دیدار هفته اول ما لغو شده بود و بچه‌ها محک نخورده بودند: هرچقدر هم دیدار دوستانه برگزار کنیم مثل یک دیدار رسمی نمی‌تواند باشد و در کل از عملکرد تیم راضی هستم. موضوع دیگر این است که در لیگ دو نظارت خوبی وجود ندارد و در مسائل داوری و انضباطی باید نظارت بیشتری شود و من در همین بازی اول خود نمی‌خواهم گلایه و اعتراض کنم ولی کمیته داوران باید نظارت بیشتری روی دیدارهای لیگ دو داشته باشد.