تداوم و تداعی برد فوتسال، پیروزی ارزشمند فوتبال

هفته گذشته بار دیگر حضور فیزیکی و تشویق و ترغیب مدیریت باشگاه با افزایش انگیزه بازیکنان همراه و مؤثر و کارساز در نتایج شد و هردوتیم فوتسال و فوتبال کاری در حد کارستان کردند که در زیر نگاهی گذرا به عملکرد این دو تیم داریم.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته به ترتیب هفتم و هشتم دی‌ماه و اولین دهه فصل زمستان قرن جدید، تیم‌های مدعی فوتسال و فوتبال باشگاه مس سونگون ورزقان میهمان و میزبان حریفان خود در ارومیه و تبریز بودند که فوتسال با تداوم پیروزی‌های خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تداعی برد شیرین مقابل تیم جوان، دونده و جنگنده صنایع پشتیبانی استان هرمزگان در سالن پور شریفی تبریز شد.

در دیگر دیدارتیم دسته دومی فوتبال مس سونگون ورزقان نیز که علیرغم میزبانی با بدبیاری در دیدار هفته دهم مقابل فولاد نوین اهواز با یک گل از نقطه پنالتی مشکوک و مورد اعتراض باشگاه بازنده این بازی شده بود، برای حفظ جایگاه مدعی خود و جبران آن باخت نابرابر، با تدارک تمرینات مرتب و منظم و فراموش کردن شکست هفته دهم، با اندیشه حضور پرقدرت و دستیابی به هرسه امتیاز هفته یازدهم راهی ارومیه شد تا مقابل تیم پرحرف و حدیث و قدرتمند"نود "این شهر قرار گیرد.

در این دیدار شاگردان بخشی زاده در قالب مس سونگون ورزقان با آغازی جنگنده و پایانی خوب مزد تلاش خود را با دوگل ارزشمند و امیدوارکننده گرفتند تا کماکان خود را به‌عنوان مدعی حضور در جمع صعود کننده های فوتبال شمالغرب کشورمان مطرح کنند.

بازیکنان مس سونگون ورزقان با این برد شیرین در جدول رده‌بندی 20 امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر کماکان در جایگاه دوم قرار گرفت.


صدرنشینی بلامنازع فوتسال
=============================
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در آوردگاه نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با میزبانی از تیم صنایع پشتیبانی هرمزگان به خوبی واژه‌های تداعی و تداوم صدرنشینی بلامنازع را معنا کرد و با حاشیه امنیت مناسب و 9 امتیاز فاصله از دیگر مدعی قهرمانی (گیتی پسند اصفهان) کماکان به پنجمین قهرمانی فوتسال باشگاه‌های ایران چشمک می‌زند.

در این دیدار هرچند بازیکنان مس سونگون ورزقان صاحب برتری 5بر 3 شدند، اما اسماعیل تقی پور مربی بومی این تیم با تمجید از بازی مهدی جاوید، از کارگروهی تیم راضی نبود.

شاهکار مهدی جاوید
===============
مهدی جاوید بازیکن خوب فوتسال مس در این بازی به لطف درخشش ستودنی و حمایت دیگر همبازی های خود واقعاً نگینی گران‌بها در انگشترتیم صدرنشین فوتسال مس سونگون بود که به‌تنهایی چهار گل از حاصل 5 گل میزبان را به ثمر رساند تا همچنان با لقب بهترین گلزن فصل جاری به انتظار پایان رقابت‌ها باشد.