هوشیار: والیبال مس پتانسیل رسیدن به لیگ برتر را دارد

 مربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان با تأکید بر حمایت‌های آقای رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان از تیم والیبال این باشگاه اعلام کرد، تیمش توانایی صعود به لیگ برتر والیبال کشور را دارد.

نادر هوشیار در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: تمرینات تیم دو هفته است به‌صورت مرتب و منظم در حال برگزاری است و بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر تمرینات بدن‌سازی و توپی را سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به دلیل اینکه یک هفته دیگر هم‌بازی نخواهیم داشت به یک بازی تدارکاتی نیاز داریم که ان شاء الله با صلاحدید آقای بناکار سرمربی تیم در نظر گرفته شود تا بازیکنان از شرایط مسابقه خارج نشوند.

مربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان بابیان اینکه برای برد مقابل نصر امید به تهران می‌رویم، گفت: هفته آینده بااینکه بازی سختی مقابل صدرنشین گروه داریم اما برای اینکه رتبه دومی خود را پس بگیریم چاره‌ای جز برد نداریم که در صورت پیروزی می‌توانیم به صدرنشینی در هفته‌های آینده نیز امیدوار باشیم.

هوشیار درباره عملکرد بلندقامتان مس در سال نخست تیمداری در رشته والیبال ابراز داشت: به نظرم ما در سال اول تیمداری نتایج خوبی کسب کرده‌ایم که می‌توانیم روند خوب فعلی را هم تا پایان فصل حفظ کنیم و این روند خوب با تلاش‌های آقای خطیبی در راس مدیریت باشگاه و آقای بناکار به‌عنوان سرمربی ایجادشده است که ان شاء الله منجر به صعود به لیگ برتر شود که پتانسیل انجام این کار راداریم.

وی تأکید کرد: خدایی نکرده در صورت عدم صعود به لیگ برتر نیز نباید ناامید شد و باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی درازمدت کرد و نتیجه گرفت که امسال نیز تیم‌های نوجوانان و جوانان نتایج خوبی کسب کردند که نویدبخش روزهای خوب برای والیبال استان است.