بلال اسمعیلی: رسول خطیبی برای ما نماد تعصب و غیرت است

زننده سوپر گل مس سونگون ورزقان گفت: مزه گل قیچی برگردانی که مقابل سفیر گفتمان زدم به سه امتیازی بودن آن بود.

به گزارش رسانه باشگاه مس سونگون ورزقان بلال اسمعیلی بازیکن رأس مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص برد شیرین هفته گذشته گفت: بازی سخت و نفس‌گیری برای تیم خوب سفیرگفتمان تهران داشتیم که واقعاً تا پایان بازی جنگیدند و تلاش کردند ولی ما بهتر بودیم و مزد برتری خود را نیز با سه امتیاز گرفتیم که حتماً به ما در کسب عنوان قهرمانی کمک خواهد کرد.

او افزود: اسم تیم ما مس سونگون است و سخت‌کوشی بازیکنان تیم ما همیشه زبانزد بوده است. با همین تفکر هم برابر سفیرگفتمانی که خیلی از مدعیان لیگ را زمین‌گیر کرد بازی کردیم و توانستیم درنهایت پیروز شویم و دل هواداران آذری را شاد کنیم.

اسمعیلی در خصوص گل خاص خود در این بازی نیز متذکر شد: کار خاصی نکردم و تنها زحمت بچه‌ها را به نتیجه رساندم. عطش زیادی برای درخشش در تایمی که به من بازی می‌رسد داشتم و به همین خاطر نیز خوشحالم که گل من که آخرین گل مس بود، به سه امتیاز بازی انجامید. زیاد تمرین قیچی برگردان می‌کنم و دوست داشتم یکی مثل این گل را در بازی رسمی بزنم که خدا را شکر اتفاق افتاد.

رأس جوان مس سونگون در خصوص احتمال قهرمانی زودهنگام مس سونگون نیز گفت: هرگز به این موضوعات فکر نمی‌کنیم. با برنامه‌های آقای تقی‌پور پله‌پله جلو می‌رویم و در هر هفته تنها به کسب نتیجه خودمان تمرکز می‌کنیم. به نظر من صحبت از قهرمانی زود است و همان‌طور که سرمربی ما گفت، هنوز راه زیادی داریم. باید امتیازات را جمع کنیم تا با آرامش بیشتر به‌دلخواه و هدف تیم دست پیدا کنیم.

بلال اسمعیلی در خاتمه با تشکر از مدیرعامل باشگاه مس گفت: همه برای تیم زحمت می‌کشند اما انصافاً آقای خطیبی همواره پشتیبان تیم ما بوده و امکانات خوبی را فراهم آورده‌اند. جدای از آن رسول خطیبی برای تیم ما نماد تعصب و غیرت است و همواره سعی کرده‌ایم تا ایشان در کسوت مدیرعاملی نیز همچون دوران فوتبال و مربیگری خود سربلند باشد.