پنج تکواندوکار جوان مس سونگون در اردوی انتخابی تیم ملی

با تشکیل و فعالیت ورزش تکواندو بانوان در جمع رشته‌های فعال باشگاه مس سونگون در شهرستان ورزقان 5 تکواندو کار جوان بانوان راهی مسابقات انتخابی تیم ملی شدند.

از روز شنبه سوم دی‌ماه سال جاری خانه تکواندو تهران شاهد رقابت‌های پرشور تکواندوکاران جوان کشورمان برای شکل‌گیری تیم ملی جوانان بانوان کشور تحت عنوان انتخابی تیم ملی خواهد بود.

به دنبال پیوستن تکواندو بانوان به جمع رشته‌های فعال باشگاه مس سونگون در شهر ورزقان و اعزام 5 ورزشکار جوان و جویای نام به اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان در رده سنی جوانان، گفتگویی را با خانم شبنم پاشازاده دارنده کمربند دان 5 این رشته و رئیس هیات تکواندو ورزقان و درنهایت مربی تیم اعزامی ترتیب دادیم که در ذیل آن را باهم می‌خوانیم.

شبنم پاشازاده با اشاره به پتانسیل ستودنی بانوان ورزشکار شهرستان ورزقان به مقوله ورزش و استقبال خوب از رشته تکواندو در منطقه گفت: با عنایت به حضور و شرکت ورزشکاران تکواندو ورزقان در مسابقات کشوری و استانی و کسب عناوین ارزشمند عملاً این رشته جایگاه خود را در شهرستان ورزقان پیداکرده است که حضور بیش از 70 ورزشکار تکواندو بانوان دررده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در تمرینات مرتب و منظم دال بر این ادعاست.

سرمربی اعزامی تیم تکواندو جوانان مس سونگون ورزقان به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان بانوان یادآور شد: در سال جاری و با تعامل و همکاری خوب مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان، تکواندو کاران این منطقه انگیزه مضاعفی پیداکرده‌اند و از سه ماه پیش با تمرینات خوب با 5 ورزشکار خانم در اوزان اول (دو نفر) و دوم، پنجم و هشتم اردوی انتخابی شرکت خواهیم کرد.

خانم پاشازاده در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت, مساعدت و همکاری باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: امیدوارم که با ایجاد امکانات بیشتر از سوی مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان ورزش پرطرفدار تکواندو بانوان بخش مرکزی خاروانا را نیز در آینده فعال کنیم.