و این بار دوندگان صاحب سکو شدند

دومین جام در دومین گام

و این بار با برگزاری رقابت‌های قهرمانی دو صحرا نوردی باشگاه‌های کشور در تهران تیم دوومیدانی باشگاه مس سونگون ورزقان با ترکیبی از جوانان باقدرت و جویای نام توانست دومین جام ارزشمند را به‌دست آورند.

در شرایطی که رشته‌های توپی باشگاه مس سونگون ورزقان کماکان با صدرنشینی و چشمک به قهرمانی و تسخیر سکوی نخست در کوران مسابقات قرار دارند و تکواندوکاران باشگاه مس ورزقان مدافع عنوان قهرمانی در اندیشه تکرار همین مقام هستند، دوندگان جوان و باقدرت مس سونگون در رقابت‌های دوومیدانی صحرا نوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور دست‌به‌کار بزرگی زدند و با حضور دوندگان شاخص و ملی‌پوش داخلی و خارجی تیم‌های حاضر سکوی سومی این رقابت‌ها را به تصرف خود درآوردند تا دومین جام ارزشمند کشوری در سال جاری تزئین ویترین پرافتخار باشگاه مس سونگون ورزقان شود.

دوندگان باشگاه مس سونگون ورزقان ظهر روز 27 آذرماه با حضور در محل باشگاه جام ارزشمند خود را تقدیم رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه کردند تا در کنار دیگر جام‌های پرافتخار این باشگاه قرار گیرد.

در این دیدار رسول خطیبی با قدردانی و تشکر از کادر فنی و دوندگان دوومیدانی صحرانوردی، آرزوی توفیق و موفقیت بیشتر در دیگر رویدادهای ورزشی کشور کردند.

ویدئو؛
فیلم گفت‌وگو با پژمان کرزه‌ای از تیم مس‌سونگون، مقام سوم مرحله نهایی دومین دوره رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور- در رده بزرگسالان(آقایان)

دومین جام در دومین گام