علی فتحی: با این مجموعه عالی جایگاه مس سونگون لیگ برتر فوتبال است

علی فتحی در مورد شرایط این تیم گفت: یک مجموعه عالی با یک تیم عالی‌تر روانه مسابقات شده است.

علی فتحی مهاجم گلزن مس سونگون در مورد شرایط این تیم گفت: یک مجموعه عالی با یک تیم عالی‌تر روانه مسابقات شده است و به نظرم از برنامه‌های اولیه جلوتر هستیم و با حضور در صدر جدول نشان داده‌ایم که مدعی اول صعود به لیگ یک هستیم.

فتحی در خصوص جایگاه فعلی تیم مس سونگون ورزقان توضیح داد: سال اولی است که تیم مس سونگون ورزقان در فوتبال تیمداری می‌کند ولی با داشتن مدیریت حرفه‌ای و فوتبالی مثل یک تیم تازه تشکیل‌شده نشان ندادیم و یک تیم منسجم روانه مسابقات شد و الآن در این مدت کوتاه ذهنیتی که از فوتبال ساخته‌شده همچون فوتسال مس سونگون است، تیمی مدعی برای تمام فصول در لیگ برتر و در فوتبال نیز با این مدیریت و مجموعه عالی، جایگاه مس سونگون ورزقان لیگ برتر فوتبال است.

فتحی با چهار گل زده یکی از برترین گلزنان مس سونگون به شمار می‌رود که وی در این مورد می‌گوید: گلزنی هر بازیکنی نشان می‌دهد که تیم عملکرد خوبی دارد و این عملکرد خوب تیمی باعث شده است که چند بازیکن چهار گله و سه گله داشته باشیم و این بدان معناست که کادر فنی ما روی کارهای تیمی به خوبی کارکرده است و یک تیم به معنای واقعی نه متکی به بازیکن.

مهاجم گلزن مس سونگون ورزقان در پایان گفت: با مدیریت خوب، کادر فنی خوب و جمعی از بازیکنان باتجربه و جوان دورهم جمع شده‌ایم تا یک سهمیه خوب و باارزش در فوتبال برای ورزقان و آذربایجان داشته باشیم